منتديات اصحاب الى الابد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اصحاب الى الابد

منتديات شاملة بكل مجالات الحياة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Q2010
المشرف العام
المشرف العام
Q2010

ذكر
العمل/الترفيه : مرشد ومترجم سابقا وظابط حاليا

نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا   نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Icon_minitimeالأربعاء فبراير 27, 2008 7:00 pm

واحد يوم صبحيته رن الباب، مراته قالته : قوم ولا ده متعرفش تفتحه كمان

صرصار بيجري وراء عربية صرف صحي سألوه ليه؟ قال المغفل: شفط مراتي

صعيدي بيعد الأرقام بالانجليزي: وان، توو، ثري، فور، فايف، استغفر الله؟ سكس.

واحد جزمجى أبوه مات.. جه يعمل له أربعين طلع ضيق عليه.. عمل له 42

بلدياتنا مبيعرفش يعوم وقع في البحر مات محروق.

بلدياتنا سافر بالطيارة ومعه قرد قالت المضيفة الحيوان معك. هز القرد راسه وقالها اه.

بيقولك مرة واحد قرر يرشح نفسه رئيس الجمهورية، مسكوه بتوع أمن الدولة وقالولوا أنت عبيط ولا أي؟ قالهم هو شرط؟.

بيقولك مرة واحد كان واقف فى اشارة مرور جاله واحد وخبط على الازاز فتحله قاله احنا بنجمع تبرعات عشان الرئيس مبارك اتخطف واللى خطفوه طالبين فدية 50مليون دولار والا حيولعوا فيه بالبنزين فقاله طب واللى بيتبرع بيتبرع بكام فى الغالب قاله من 50الى 100 لتر بنزين

فرخة اتجوزت فيل.. جابوا تـشكـِن فيليه

واحد صعيدى راح لواحد بياع تليفزيونات بيسأله عندك تليفزيونات ملونة البياع قال له أيوه راح الصعيدى قايله أدينى واحد أحمر

كسلان دخل الامتحان وقع منه القلم ‏سلم الورقة.

بقرة جالها جفاف نزلت نيدو.

بيقولك مرة فأر ماشي مع خطيبته في الغابة وفجأة لقى الأسد، فحب يعمل راجل قدام خطيبته فراح للأسد قاله: أنت حيوان. الأسد رد قاله: أنت بتشتمنى أنا؟ رد الفأر وقاله: أيوه بقولك أنت. ومشي الفار وروح خطيبته لبيتها. وهو راجع قابله الأسد قاله: أنت كنت بتشتمني أنا يا فااااار؟ قاله: لا والله هو أنا أقدر؟ ده أنت ملك الغابة هو حد يقدر يشتمك؟ أنا أسف وهات راسك أبوسها. طلع الفار على رأسه عشان يبوسها فلقى خطيبته معديه. فقال للأسد: أدوس على دماغ أمك دلوقتي؟

مرة واحد بلدياتنا وقع في حفرة نزلولوا حبل طلع مخنوق.

واحد سكران فتح التلاجة وبص للجلي. وجده بيرتعش: قالوه متخفش هأخد عصير.

واحد بيقول لخطيبته لما ازمرلك انزلي قالتله هو أنت اشتريت عربية قاللها لا اشتريت زمارة.

مرة مسئول كبير راح يفتتح حمام سباحه كبير في الصعيد فكان مدير الحمام بيشرح له مميزات الحمام فقال ده يا فندم المنط العشرين متر اطلع يا محمدين نط فنط، وده يا فندم المنط الأربعين متر اطلع يا حسنين نط فنط، فقال المسئول هايل هايل، فقاله المدير ولسه كمان يا فندم لما نملاه ميه . .

واحد دخل على مراته لقاها بتخونه مع صاحبه راح ماسكه وقعد يضرب فيه راحت قايلاله بعصبيه اهى طريقتك دي حتخسرك اصحابك كلهم

واحد جالو قالو له الحق مراتك بتخونك فى الغابة وشه احمر وطلع يجري شوية ورجع ساكت كدة قالوله مالك قالهم ي اخى الناس بتبالغ غابة ايه بس دول هما شجرتين

كان فى واحدة بتخون جوزها فجوزها عرف راح مستخبي تحت السرير وقال انا امسكها وهي بتخونى المهم الراجل التانى جه لقاها لابسة قميص نوم ازرق قالها ليه مالبستيش الاحمر قالتله لا ده بتاع ابو احمد راح خارج جوزها من تحت السرير وقالها اصيلة يا ام احمد

صعيدي ضاعت محفظته راح يدور عليها بلغ في القسم الضابط بيقولوا ما تقلقش يا بلدينا هنجبهالك من تحت الأرض، وبعد ما خرج من القسم شاف الناس بيحفروا للخط بتاع المترو.. الصعيدي قالهم الهمة يا رجالة سودة وفيها سوستة

بلدياتنا نجح في إنتخابات مجلس الشعب، في اول جلسة قاعد جنب واحد أفندى فالأفندى عزم عليه بسيجارة مارلبورو، وبعد شويه بيسالوا إيه رأيك في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من الكيلوبترا

محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا بحرف الالف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام

مره واحد كان قاعد فوق السطح بيحشش ف طلع عليه واحد قاله الحق يا محمد بيتكو وقع وامك وابوك ومراتك وعيالك كلهم ماتو قام باصصله وقاله ماتو والدمعه هتفر من عينه وقال لنفسه انا هعيش لمين ما خلاص كلهم راحو وقرر يرمى نفسه من فوق السطح فلما وصل للدور الرابع افتكر وقال ايه ده انا ابويا وامى ميتين من زمان وجه عند الدور التالت قام قايل لنفسه عيالى مراتى ايه ده هو انا اتجوزت اساسا جه بقى عند الدر الاول وقام مزعق وقايل لااااااااااااا ده انا مسميش محمد

نذل يبكي في جنازة سألوه تعرفه ؟ قال: لا بس سمعت ان البكاء يعذب الميت كويه

حشاش بيقول لصاحبه : أنا حلمت امبارح أننا بقينا فنانين .. أنت فنان تشكيلي ..... وأنا فنان أشكيلك كويه

صعيدي قال لأبوه: رخصة السواجة خلصت يابوي قاله:من لفك في الشوارع طول النهار يابن الدزمة

واحد راح جنينة الحيوانات حط دماغه جوة قفص الأسد.. الحارس قاله ايه ده يا مجنون قاله خلاص ياعم احنا حناكله

كان فيه بطة كل يوم تروح للبقال تقوله عندك سكر يقولها لأ اخر مرة قالها لو جيتي هنا تاني حأمسمر رجليكي المفرطحة دي في الأرض تاني يوم راحت قالتله عندك مسامير ؟ قالها لأ قالتله طب عندك سكر ؟؟

مع احترامي لكل السود وحبي لهم سوري ليه السودانيين ايديهم بيضا من جوا ؟؟ عشان كانوا ساندين على الحيطة و هما بيرشوهم

كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه. الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب، عاوز الجزر أصفر و لا أحمر .النمر راح ضربه و قال له إنت ودانك طويلة ليه

كان فيه بطة كل يوم تروح للبقال تقوله عندك سكر يقولها لأ اخر مرة قالها لو جيتي هنا تاني حأمسمر رجليكي المفرطحة دي في الأرض تاني يوم راحت قالتله عندك مسامير ؟ قالها لأ قالتله طب عندك سكر ؟؟
Admin
Admin
Admin
Admin

انثى
العمل/الترفيه : وانت مالك بقى
المزاج : عادى يعنى

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا   نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Icon_minitimeالخميس فبراير 28, 2008 12:17 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههه حلوة قوى نكتة البطة دى عجبانى جدا جدا هقولك انا كمان نكتة شبيهة بيها بيقولك بقى يا سيدى affraid كان فية واحد كل يوم يروح للبقال يقولة عندك ايس كريم بالسبانخ يقوم البقال قايلة لا يروح ليه تانى يوم يقولة عندك ايس كريم بالسبانخ يقول لاءة قام البقال قايل لنفسة الطلب زاد عليه قوى فراح للمصنع قلهم اعملولى طلبية ايس كريم بالسبانخ اصل الطلب زاد عليها قووى فراح الولد تانى يوم قالة عمو عموعمو عندك ايس كريم بالسبانخ قالة البقال اة فام الولد قالة يع يع يع يع يع lol! lol!
https://as7ab4ever.forumalgerie.net
Q2010
المشرف العام
المشرف العام
Q2010

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا   نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Icon_minitimeالخميس فبراير 28, 2008 4:15 pm

cool

هه هه هه هه
Admin
Admin
Admin
Admin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا   نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Icon_minitimeالخميس فبراير 28, 2008 4:25 pm

هوا انا ممكن اضحك كمان شوية على البطة دى هههه هههه هههه هههه استفهام
Q2010
المشرف العام
المشرف العام
Q2010

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا   نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Icon_minitimeالخميس فبراير 28, 2008 4:30 pm

شكرا طيب اضحكى على النكته ده بيقولك مره واحده جاب شيكولا وقعد يكولها قدااااااااام واحده متغلظة

هههه هههه هههه
وردة مرسى
Admin
Admin
Admin
Admin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا   نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Icon_minitimeالخميس فبراير 28, 2008 4:43 pm

وااء وااء ممكن حتة شيكولاتة بالفوزدوق
Q2010
المشرف العام
المشرف العام
Q2010

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا   نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Icon_minitimeالخميس فبراير 28, 2008 4:46 pm

امسحى دموووووووعك يا اماااااااال ههههههههههههههههههههههه اقصد يا اونر

وااء هه هه هه هه شكرا
Admin
Admin
Admin
Admin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا   نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Icon_minitimeالسبت مارس 01, 2008 3:32 pm

حاضر حاضر وااء
Q2010
المشرف العام
المشرف العام
Q2010

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا   نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا Icon_minitimeالثلاثاء مارس 11, 2008 7:13 am

نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا F3u89xzd7sx5

نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا 77909082kk0pr8

نكت مضحكـــــــــــــــة جداااااااااااا
صفحة 1 من اصل 1